تنظیم ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3

با توجه به تقاضای بالای ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3 و طراحی فوق حرفه ای این محصول نیاز است که روند تنظیم به درستی صورت بگیرد. تنظیم ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3 به واسطه دکمه و پین های مربوط به هر بخش صورت می گیرد.


فروش ساعت های کاسیو در ساعت لوکس


امکانات تنظیم ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3

تنظیم ساعت کاسیو جی شاک casio gshock GwG - 1000 - 1A3 از پر فروش ترین محصولات موجود در بازار در برند جیشاک است. این محصول بدون باتری است و از انرژی نور خورشید برای عملکرد آن استفاده شده است. این ساعت دارای دکمه های شارژ مخصوصی دارد به طوری که منوهای ساعت را نمایش می دهد. حروف H نشان دهنده کامل بودن شارژ است و M نیز به معنی شارژ کامل بدون کنترلر رادیو است. در صورتی که MODE تنظیم ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3 بر روی L دیده شود یعنی ساعت هنوز شارژ نشده است.

تنظیم ساعت کاسیو casio gshock GwG - 1000 - 1A3 از پر فروش ترین محصولات موجود در بازار در برند جیشاک است. این محصول بدون باتری است و از انرژی نور خورشید برای عملکرد آن استفاده شده است. این ساعت دارای دکمه های شارژ مخصوصی دارد به طوری که منوهای ساعت را نمایش می دهد. حروف H نشان دهنده کامل بودن شارژ است و M نیز به معنی شارژ کامل بدون کنترلر رادیو است. در صورتی که MODE تنظیم ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3 بر روی L دیده شود یعنی ساعت هنوز شارژ نشده است.

ساعت کاسیو جی شاک

تنظیم اصلی ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3

در مرحله اول از تنظیم ساعت کاسیو casio gshock GwG - 1000 - 1A3 می بایست ساعت در وضعیت تایم کیپینگ Time keeping قرار بگیرد. این یعنی هنوز برای ساعت تنظیمی در نظر گرفته نشده است. یک پیچ وسط در سمت راست وجود دارد که crown نامیده می شود و نیاز است که این پین بر خلاف عقربه های ساعت چرخانده شود.

در مرحله بعدی نیاز است که پین crown به بیرون کشیده شود و حالت تنظیمات برای ساعت در نظر گرفته شود. در این حالت عقربه ثانیه شمار متوقف می شود. در مرحله سوم نوبت به بررسی حروف اطراف دور صفحه ساعت است که بر اساس اسامی شهرهای مختلف در دنیا تقسیم بندی شده است. شما می توانید پین crown را به شهر مورد نظر خود تنظیم کنید(مثلا تهران که با عنوان THR شناخته می شود). در اغلب مدل ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3شهر تهران بر روی ساعت 2 قرار گرفته است.

مرحله بعدی مربوط به دکمه MODE B است و نیاز است که این دکه در حالت DST قرار بگیرد. اینطور که مشخص است این ساعت در شش ماه اول و دوم سال یک ساعت به جلو و عقب برود. در شش ماه اول سال نیاز به روشن بود DST است و در شش ماه دوم شرایط OFF برای پین مربوطه در نظر گرفته می شود. وقتی دکمه MODE زده شود با چرخاندن CROWN صدای دکمه ها شنیده می شود.

یک حالت اتولایت برای ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3 در نظر گرفته شده است که با چرخاندن صفحه ساعت نور صفحه LCD به صورت اتوماتیک ارزیابی می شود. لایت از یک تا سه قابل تغییر است و میزان مدت زمان روشنایی نور ال سی دی را شامل می شود.

ساعت کاسیو G-SHOCK

دکمه های معروف ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3

دکمه AM-PM در ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3 در لیست دکمه های پرکاربرد و معروف قرار دارد. وقتی دکمه MODE فشرده می شود تنظیمات حالت شب و روز وجود دارد و در صورتی که تنظیمات در قالب 24H باشد اعداد بین 1 تا 24 نمایش داده می شود.

دکمه POWER SAVE نیز از دیگر دکمه های مهم ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3 است. وقتی MODE را فعال کنید می توانید با استفاده از CROWN و چرخش آن به سمت مختلف وضعیت ذخیره انرژی را ارزیابی کنید. یک نوع دیگر با عنوان TOUGH SOLAR است که در واقع ذخیره انرژی با نور خورشید شناخته می شود.

ساعت جی شاک

سنسورهای مهم ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3

همانطور که در ابتدا اشاره شد ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3 دارای قطب نمای COMPASS است. در حالی که ساعت در وضعیت تایم کیپینگ قرار دارد دکمه بالا سمت راست قطب نما را نشان می دهد که وقتی یکبار فشرده شود فعال می شود. عقربه ثانیه شمار برای نمایش جهت شمال است .

از دیگر سنسورهای مهمی که برای ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3 دیده می شود ارتفاع سنج است که به عنوان ALTMETER شناسایی می شود. این دکمه در وضعیت تایم کیپینگ و در سمت راست پایین قرار دارد. این سنسور برای ارتفاع سنج استفاده می شود به طوری که ارتفاع از سطح دریا را نمایش می دهد. دقت ارتفاع سنج بر اساس لوازم ابزار دقیق محاسبه می شود. میزان دقتی که برای این سنسور در نظر گرفته می شود برای 100 متر، یک متر و برای 1000 متر به میزان ده متر است. البته که این سنسور بر اساس امواج مغناطیسی در معرض خطا قرار می گیرد.

سنسور فشارسنج BAROMETER نیز در وضعیت تایم کیپینگ و بر اساس دکمه MODE ارزیابی می شود و در سمت راست صفحه میزان فشار اعلام می شود. در سمت چپ صفحه ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3 میزان جزر و مد به شما نمایش داده می شود.

دماسنج TEMPRETURE در وضعیت تایم کیپینگ در حالی که دکمه مود دو بار فشرده شود ارزیابی می شود. دقت کنید که میزان دما در شرایط مناسب نشان داده می شود. در صورتی که هوا بسیار گرم یا بسیار سرد باشد نمی توان از این قسمت انتظار زیادی داشت.

قابلیت ثبت رکورد در ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3

یکی از ویژگی های مهم ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3 ثبت رکورد های مختلف است. شما می توانید وقایع مورد نظر خود را به واسطه ارتفاع سنج به ثبت برسانید. در این وضعیت کافیست که هر یک از حالت دکمه ALTIMETER را چند ثانیه نگه دارید سپس حالت REC نمایش داده می شود و شرایط را به ثبت می رساند. رکوردها در بخشی ذخیره می شوند. به این ترتیب وقتی دکمه مود را سه بار فشار دهید می توانید با ورود به حالت RECALL زمان و تاریخ هر رکورد را مشاهده کنید. در این بین دکمه CLEAR را فشار دهید.

ریست کردن ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3

گاه دیده می شود که پس از تنظیمات اولیه ساعت صفحه آنالوگ و دیجیتال ناهماهنگ باشد. به این ترتیب نیاز به ریست کردن صفحه آنالوگ است. نیاز است در مرحله اول وارد تایم کیپینگ شوید و پین CROWN را بچرخانید و سپس به یکباره آن را به بیرون فشار دهید. در این شرایط لغت CITY به شما نشان داده می شود. سپس نوبت به استفاده از دکمه ALTIMETER است که گاه با حروف D نمایش داده می شود و باید 5 ثانیه نگه داشته شود و شرایط در وضعیت HAND SET قرار بگیرد. در این حالت عقربه های ساعت حرکت کرده و باید منتظر ماند تا همه عقربه ها از حرکت بایستد. مشخص است که همه عقربه های ساعت در این جریان درگیر هستند.

از یاد نبرید که برای استفاده از قابلیت رادیو کنترل ساعت کاسیو casio gshock GwG - 1000 - 1A3 می توانید دکمه مود را هشت بار فشار دهید. البته که این قابلیت در حال حاضر برای کشورهایی مانند چین و ژاپن و آمریکا بوده و رای ایران هنوز در قالب دقیقی قرار نگرفته است. اینطور که بررسی ها نشان می دهد موقعیت ساعت casio gshock GwG - 1000 - 1A3 با سلیقه بسیاری از افراد سازگار است.

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات مشاهده مطلب

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو مشاهده مطلب

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان مشاهده مطلب

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران مشاهده مطلب

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی مشاهده مطلب