معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو

شرکت ساعت مچی سیکو با همکاری دو انیمه محبوب ژاپنی Naruto و Boruto، هفت اثر محدود Seiko 5 Sports Naruto و Boruto را به ما معرفی کرده است. قدرتمند، پررنگ و موضوعی، هر طراحی بر اساس یکی از شخصیت‌های مرکزی انیمیشن، از جمله Naruto، Sasuke، Shikamaru، Lee و Gaara از Naruto و Boruto و Sarada از Boruto، ساخته شده است.

سیکو در سال‌های اخیر چندین نسخه محدود را به مناسبت ژاپن و فرهنگ آن منتشر کرده است، این بار، seiko از یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های مانگا الهام می‌گیرد، که به نام Naruto معروف است و تقریباً 250 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شده. این مجموعه داستان ماجراهای فوق‌العاده نینجای جوان Naruto Uzumaki را دنبال می‌کند، در حالی که مجموعه فرعی Boruto بر روی پسر Naruto تمرکز دارد. مجموعه جدید ساعت محدود Seiko 5 Sports Naruto و Boruto شخصیت و سبک هر یک از شخصیت‌های اصلی این مجموعه مانگا را با جزئیات استثنایی به تصویر می‌کشد.

قبل از آنکه به دقت به هر ساعت Seiko 5 Sports Naruto و Boruto نگاه کنیم، مهم است توجه داشته باشیم که در حالی که هر نسخه از نظر ظاهری متفاوت است، همگی ویژگی‌های باورنکردنی Seiko 5 Sports را دارند. مجموعه Seiko 5 Sports به این نام برای پنج ویژگی کلیدی آن نام‌گذاری شده است: حرکت اتوماتیک، نمایش روز و تاریخ، مقاومت در برابر آب، کلاهک کوچک در ساعت 4 و یک قاب ساخته‌شده به ویژه برای دوام. نسخه‌های محدود Seiko 5 Sports Naruto و Boruto دقیقاً این ویژگی‌ها را با موونت اتوماتیک Calibre 4R36 که دارای ذخیره‌ی انرژی 41 ساعت، 24 جواهر و 21,600 ارتعاش در ساعت است، گلس کریستال هاردلکس، پشت قاب نمایشی، دارای امکانات مقاوم در برابر آب تا 100 متر و یک قطر قاب 42.5 میلیمتر ارائه می‌دهند. تمام نسخه‌ها به تعداد 6,500 عدد محدود می‌شوند و در یک جعبه منحصر به فرد عرضه می شوند.

سیکو ۵ انیمه ناروتو شخصیت اصلی SRPF70K1

سیکو ۵ انیمه ناروتو SRPF70K1

الهام گرفته از شخصیت اصلی این مجموعه، ساعت سیکو ۵ اسپرت ناروتو SRPF70K1 بازیگ برجسته از لباس نینجای ناروتو با یک بند تکسچر نارنجی همراه با یک خط آبی در وسط، خطوط مشابه در لباس ناروتو را به یاد می‌آورد. این نسخه تنها نسخه از مجموعه است که دارای روکش طلای زرد بر روی قاب خود است، در حالی که بزل آن عمدتاً روکش داده شده است تا اجرایی پوسیده داشته باشد و نمایانگر مسیر دشوار تربیت و جنگ ناروتو برای تبدیل شدن به هوکاگه باشد. در موقعیت 12 ساعت، بزل با نماد افسانه‌ای دهکده برگ، خانه‌ی ناروتو، جزئیات دارد.

سیکو ۵ انیمه ناروتو شخصیت ساسوکه SRPF69K1

سیکو ۵ انیمه ناروتو SRPF69K1

دوست و رقیب ناروتو، ساسوکه، به زیبایی در ساعت سیکو SRPF69K1 به زندگی می‌پیوندد، که با لباس افسانه‌ای او به رنگ آبی و خاکستری پوشیده شده است. قاب استیل ضدزنگ این ساعت با یک بزل خوش‌تیپ خاکستری با جزئیات آبی و سمت گرد لبه، و نماد روستای برگ مخفی در ساعت 12 ظاهر شده است، که این بار با خطوط خورده‌شده نمایانگر خیانت و تبعید او می‌باشد. همانند نسخه محدود ناروتو، ساعت Seiko 5 Sports Sasuke دارای یک صفحه‌ی ساعت الهام‌گرفته از بزرگترین قدرت شخصیت، این بار "چیدوری"، و حضور الکتریکی آن است. صفحه‌ی ساعت همچنین دست‌نمادهای حیاتی جوتسو در موقعیت‌های 1، 3 و 8 ساعت را نیز داراست، در حالی که تاج با نماد "شارینگان" خانواده‌ی ساسوکه حک شده و پشت قاب نیز با کمون خانواده‌ی اوچیها چاپ شده است.

سیکو ۵ انیمه ناروتو شخصیت شیکامارو SRPF75K1

سیکو ۵ انیمه ناروتو SRPF69K1

دوست و همراه دیرینه ناروتو، شیکامارو و "جوتسوی مالکیت سایه" قدرت او به شکل فوق‌العاده‌ای در صفحه‌ی ساعت سیکو SRPF75K1 نمایان شده است، با خطوط سیاهی که از مرکز خارج می‌شوند تا قابلیت او در متوقف کردن حرکت دشمنان با مالکیت سایه‌هایش را بازتاب دهند. طراحی خاکستری و سبز باز هم از لباس شخصیت الهام‌گرفته شده است، از جمله یک قاب استیل ضدزنگ سیاه، جزئیات توری اطراف صفحه‌ی ساعت برای بازتاب پیره‌های کشیکامارو و لبه‌های گرد بر روی بزل که زندگی ایشان را با گوشواره‌های او به تصویر می‌کشد. نشان‌گذارها به شکل قطعه‌های محبوب بازی شوگی‌اش طراحی شده‌اند، در حالی که پشت قاب ساعت Seiko 5 Sports Shikamaru با کمون خانواده‌ی نارا تزئین شده است.

سیکو ۵ انیمه ناروتو شخصیت شیکامارو SRPF73K1

سیکو ۵ انیمه ناروتو SRPF73K1

شخصیت محبوب بسیاری، راک لی، که خوش‌بین، اعتماد به نفس و قابلیت‌های قدرتمندی دارد، به شگفت‌انگیزی در ساعت Seiko 5 Sports Rock Lee Limited Edition تجلی یافته است. طراحی سبز جنگلی آن الهام گرفته از لباس افسانه‌ای راک لی است در حالی که خط نارنجی در بند تکسچر به گرم‌کننده‌های پاهای او اشاره دارد. به همین ترتیب، صفحه‌ی ساعت به رنگ سبز فلزی با شاخص‌ها و ساعت‌های لومینوس به رنگ بژ تزئین شده است. بزل با ظاهر پوسیده، سفر راک لی در طول سریال را بازتاب می‌دهد، از جمله عدم توانایی او در تسلیم شدن که از طریق نشانه‌ها بین 8 و 12 به یادآوری بندهای بازوی او است، در حالی که باقی سطح به "هشت دروازهٔ داخلی" از جمله دماغه‌های پنجم را که لی موفق به بازکردن آن برای کسب "لوتوس پنهان" نادر است، نمایانگری می‌کند. در زیر پشت قاب نمایشی ساعت Seiko 5 Sports Rock Lee، حروف ژاپنی برای "اراده" یافت می‌شوند که همچنین روی وزن‌های پاشنه سنگین او نیز قرار دارند.

سیکو ۵ انیمه ناروتو شخصیت گارا SRPF71K1

سیکو ۵ انیمه ناروتو SRPF71K1

از روستای شنی Sunagakure، گارا و قدرت فوق‌العاده‌اش در کنترل شن به زیبایی در ساعت Seiko 5 Sports Gaara Limited Edition نمایان شده است. قاب به صورت منحصر به فرد با روکش رنگ شنی آماده شده است در حالی که صفحه‌ی ساعت دارای یک الگوی فشرده است که به همان اندازه از رنگ و بافت شن الهام گرفته شده است. نماد ژاپنی "عشق" موقعیت 1 ساعت را تزئین کرده است، نمادی از کودکی او که کمبود داشته و نشان از مهربانی شیطان شن یک دماغهٔ درون او است. بزل به شکل زیبایی با رنگ خاکستری تیره و روکش طلای رز، جزئیات تنظیم‌کننده و مقیاس از 12 تا 3 ساعت را زینت‌دهی کرده است. بزل داخلی و پشت قاب ساعت Seiko 5 Sports Gaara هر دو با علامت قدح او تزئین شده‌اند.

سیکو ۵ انیمه ناروتو شخصیت بوروتو SRPF65K1

سیکو ۵ انیمه ناروتو SRPF65K1

دو ساعت آخر در مجموعه Seiko 5 Sports Naruto & Boruto Limited Edition الهام گرفته از شخصیت‌های متعلق به سری فرعی، بوروتو، و البته خود شخصیت اصلی نیز در ساعت سیکو SRPF65K1  نمایان شده است. مشابه سبک ساعت پدرش ناروتو، نسخه بوروتو دارای یک صفحه‌ی ساعت الهام‌گرفته از مارپیچ "راسنگان" است تا قدرت به ارث‌بری او را نمایان کند، اما این بار با رنگ سیاه برای ایجاد هماهنگی با لباس تاریک او. جزئیات جذاب صورتی که همچنین در لباس او یافت می‌شود، بر روی خط در بند و به طور ملموس بر روی نوک ساعت دوم قرار دارد. نشان‌گذار در موقعیت 12 ساعت نمایانگر بولتی در لوگوی انیمیشن است در حالی که نماد روستای برگ بالای آن قرار گرفته و کمون خانواده‌ی اوزوماکی در پشت قاب چاپ شده است.

سیکو ۵ انیمه ناروتو شخصیت بوروتو SRPF67K1

سیکو ۵ انیمه ناروتو SRPF67K1

دختر ساسوکه، سارادا، و علاقه‌اش به تبدیل شدن به هوکاگه در ساعت مچی آخر مجموعه به زندگی می‌پیوندد ساعت سیکو SRPF67K1 . زیبایی قرمز چشمگیر شخصیت آتشین او و "جوتسوی توپ آتش: استایل آتش" به شیوه‌ای که در صفحه‌ی ساعت گرادیانت قرمز نمایان شده است، به تصویر کشیده شده است. یک نشان توموئه در موقعیت 4 ساعت جایگزین نشان‌گذار شده تا وضعیت او به عنوان یک نینجای جوان هنوز در دوره آموزشی است ولی در تلاش برای بهبود "شارینگان" او است. به همین ترتیب، بزل دوتایی نشان می‌دهد که او همچنان ویژگی‌های مادر و پدرش را به ارث برده است؛ نیمه‌ای پوسیده که ساسکه را نمایان می‌کند و نیمه‌ی قرمز که مادرش، ساکورا، را نمایان می‌سازد. کمون خانواده‌ی اوچیها هم در بزل و هم در پشت قاب ساعت Seiko 5 Sports Sarada یافت می‌شود.

 

 

منبع :‌ horologii.com

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات مشاهده مطلب

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان مشاهده مطلب

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران مشاهده مطلب

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی مشاهده مطلب

دلایل استفاده ساعت سیکو

دلایل استفاده ساعت سیکو مشاهده مطلب