راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات

آیا به دنبال یک ساعت مچی هستید که می‌توانید در فعالیت‌های آبی، به ویژه غواصی، از آن استفاده کنید؟ در اینجا چند نکته مهم برای انتخاب و خرید یک ساعت غواصی را بررسی خواهیم کرد:

۱. ضدآب بودن:

یکی از ویژگی‌های اساسی برای یک ساعت غواصی، مقاومت در برابر آب است. مطمئن شوید که ساعتی که انتخاب می‌کنید، دارای استاندارد ضدآبی حداقل ۱۰ بار یا ۱۰۰ متر باشد تا بتوانید به آسانی با آن غواصی کنید.

۲. قابلیت خوانایی:

در عمق‌های آبی، خوانایی صفحه نمایش ساعت بسیار مهم است. مطمئن شوید که صفحه نمایش ساعت در شرایط نوری مختلف، حتی در عمق‌های عمیق، به خوبی قابل خواندن است.

۳. مقاومت در برابر فشار:

ساعت غواصی باید توانایی مقاومت در برابر فشار زیادی را داشته باشد. به دنبال ساعتی با پوشش بدنه مقاوم و قابلیت مقاومت در برابر فشارهای بالا باشید تا از صدمات جدی به ساعت جلوگیری شود.

۴. قابلیت‌های غواصی:

برخی از ساعت‌های غواصی دارای ویژگی‌های خاصی مانند تایمر شمارش معکوس برای زمان غواصی، نشانگر عمق، و حتی برخی از مدل‌ها دارای گیرنده GPS برای ردیابی موقعیت هستند. اطمینان حاصل کنید که ساعتی را که انتخاب می‌کنید، دارای ویژگی‌های مورد نیاز برای فعالیت‌های غواصی شما است.

۵. سازگاری با بند و لوازم جانبی:

مطمئن شوید که ساعتی که انتخاب می‌کنید، دارای بندی با جایگاه قوی و قفل مناسب است تا در طول فعالیت‌های آبی، به درستی بر روی مچ شما نگه‌داری شود. همچنین بررسی کنید که آیا بندها و لوازم جانبی دیگری مانند بند قابل تعویض در دسترس هستند یا خیر.

در ادامه ۸ مدل از بهترین مدل های غواصی موجود در ایران رو براتون معرفی می کنیم.

۱. ساعت سیکو SFK001J1

ساعت سیکو SFK001J1

ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SFK001J1 یک ترکیب مطلوب از طراحی شیک و امکانات مدرن است. این ساعت با جزئیات دقیق و بند استیل 316 با کیفیت بالا، موومنت سولار و تا 20 اتمسفر در برابر آب مقاومت دارد، جلب توجه هر شخصی را به خود جلب می کند. بند این ساعت از استیل 316 با کیفیت بالا ساخته شده است که مقاومت و طول عمر بالایی دارد. این بند ضد حساسیت نیز است که از هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند. بند استیل 316 این ساعت با قفل کلیپسی ضامن دار استیل طراحی شده است تا به راحتی بر روی مچ شما قرار گیرد و احساس راحتی را به شما ارائه دهد. قاب ساعت از مواد با کیفیت ساخته شده است که از نفوذ آب جلوگیری کرده و مقاومت در برابر رطوبت و آب را فراهم می کند. ساعت مجهز به مکانیزم دقیق و پیشرفته ای است که دقت در نمایش زمان را تضمین می کند.

با اطمینان از کیفیت بالا، ساعت دارای ۲۴ ماه گارانتی رسمی و شرکتی می باشد که از کیفیت و عملکرد بهترین ها اطمینان حاصل می کند. ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SFK001J1 مناسب برای مراسم رسمی، ملاقات های کاری یا استفاده روزانه است. با این ساعت، شما همواره به شکلی شیک و مدرن خواهید نمود.از زیبایی و کیفیت بالای ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SFK001J1 لذت ببرید و سبک خود را به بهترین شکل نشان دهید.

  • گارانتی ۲ سال
  • شیشه Sapphire
  • موتور سولار

قیمت و مشخصات تکمیلی

قیمت :‌ 41.000.000 تومان

برای مشاهده و خرید ساعت کلیک کنید.

۲. ساعت اورینت RA-AC0L07L00B

ساعت اورینت RA-AC0L07L00B

این ساعت مردانه از برند Orient ، یک ترکیب هوشمندانه از زیبایی، انطباق با فناوری اتوماتیک برای آقایان که به دنبال ارتقاء سبک زندگی خود هستند. شیشه مینرال ساعت را در برابر ضربه ها و خطوط نگه می دارد. طراحی زیبا و منحصر به فرد نیز نمایانگر اصالت و شیک ترین جزئیات مد ساعت ORIENT است . بند استیل 316 این ساعت با قفل قابل تنظیم و وزن سبک، احساس راحتی را به شما ارائه می دهد. مناسب برای استفاده طولانی مدت بدون هیچگونه ناراحتی. ساعت مردانه اورینت Orient کد RA-AC0L07L00B با موومنت اتوماتیک از آخرین فناوری های هوشمندانه بهره مند است. این ویژگی به شما امکان کنترل دقیق زمان، پیگیری فعالیت های روزمره را به شما می دهد.

این ساعت تا 20 اتمسفر در برابر آب مقاومت دارد،به همین دلیل هنگام استفاده از ساعت هیچ نگرانی برای تماس با آب ندارید. صفحه ساعت از مینرال ساخته شده که مقاومت در برابر خطوط و خش را فراهم می کند. ساعت مردانه اورینت Orient کد RA-AC0L07L00B ، مناسب برای هر رویداد از جمله مراسم رسمی، ملاقات های کاری می باشد. با این ساعت، شما همواره به شکلی آماده و شیک خواهید بود .

  • گارانتی ۲ سال
  • شیشه Sapphire
  • موتور اتوماتیک

قیمت و مشخصات تکمیلی

قیمت :‌ 36.500.000 تومان

برای مشاهده و خرید ساعت کلیک کنید.

۳. ساعت سیکو SPB087J1

ساعت سیکو SPB087J1

ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SPB087J1 یک ترکیب مطلوب از طراحی شیک و امکانات مدرن است. این ساعت با جزئیات دقیق و بند رابر با کیفیت بالا، موومنت ژاپن و تا 20 اتمسفر در برابر آب مقاومت دارد، جلب توجه هر شخصی را به خود جلب می کند. بند این ساعت از رابر با کیفیت بالا ساخته شده است که مقاومت و طول عمر بالایی دارد. این بند ضد حساسیت نیز است که از هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند. موومنت اتوماتیک این ساعت، عملکرد دقیق و بدون نیاز به تغییر باتری را فراهم می کند. این ویژگی به علاقمند ساعت های مکانیکی امکان تجربه ی تکنولوژی پیشرفته را می دهد. بند رابر این ساعت با قفل کمربندی استیل طراحی شده است تا به راحتی بر روی مچ شما قرار گیرد و احساس راحتی را به شما ارائه دهد. قاب ساعت از مواد با کیفیت ساخته شده است که از نفوذ آب جلوگیری کرده و مقاومت در برابر رطوبت و آب را فراهم می کند. ساعت مجهز به مکانیزم دقیق و پیشرفته ای است که دقت در نمایش زمان را تضمین می کند.

با اطمینان از کیفیت بالا، ساعت دارای ۲۴ ماه گارانتی رسمی و شرکتی می باشد که از کیفیت و عملکرد بهترین ها اطمینان حاصل می کند. ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SPB087J1 مناسب برای مراسم رسمی، ملاقات های کاری یا استفاده روزانه است. با این ساعت، شما همواره به شکلی شیک و مدرن خواهید نمود.از زیبایی و کیفیت بالای ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SPB087J1 لذت ببرید و سبک خود را به بهترین شکل نشان دهید.

  • گارانتی ۲ سال
  • شیشه Sapphire
  • موتور اتوماتیک

قیمت و مشخصات تکمیلی

قیمت :‌ 51.500.000 تومان

برای مشاهده و خرید ساعت کلیک کنید.

۴. ساعت سیکو SPB321J1

ساعت سیکو SPB321J1

ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SPB321J1 یک ترکیب مطلوب از طراحی شیک و امکانات مدرن است. این ساعت با جزئیات دقیق و بند استیل 316 با کیفیت بالا، موومنت ژاپن و تا 20 اتمسفر در برابر آب مقاومت دارد، جلب توجه هر شخصی را به خود جلب می کند. بند این ساعت از استیل 316 با کیفیت بالا ساخته شده است که مقاومت و طول عمر بالایی دارد. این بند ضد حساسیت نیز است که از هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند. موومنت اتوماتیک این ساعت، عملکرد دقیق و بدون نیاز به تغییر باتری را فراهم می کند. این ویژگی به علاقمند ساعت های مکانیکی امکان تجربه ی تکنولوژی پیشرفته را می دهد. بند استیل 316 این ساعت با قفل کلیپسی ضامن دار استیل طراحی شده است تا به راحتی بر روی مچ شما قرار گیرد و احساس راحتی را به شما ارائه دهد. قاب ساعت از مواد با کیفیت ساخته شده است که از نفوذ آب جلوگیری کرده و مقاومت در برابر رطوبت و آب را فراهم می کند. ساعت مجهز به مکانیزم دقیق و پیشرفته ای است که دقت در نمایش زمان را تضمین می کند.

با اطمینان از کیفیت بالا، ساعت دارای ۲۴ ماه گارانتی رسمی و شرکتی می باشد که از کیفیت و عملکرد بهترین ها اطمینان حاصل می کند. ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SPB321J1 مناسب برای مراسم رسمی، ملاقات های کاری یا استفاده روزانه است. با این ساعت، شما همواره به شکلی شیک و مدرن خواهید نمود.از زیبایی و کیفیت بالای ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SPB321J1 لذت ببرید و سبک خود را به بهترین شکل نشان دهید.

  • گارانتی ۲ سال
  • شیشه Sapphire
  • موتور اتوماتیک

قیمت و مشخصات تکمیلی

قیمت :‌ 65.600.000 تومان

برای مشاهده و خرید ساعت کلیک کنید.

۵. ساعت سیکو SRPH75K1

ساعت سیکو SRPH75K1

ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SRPH75K1 با بند استیل 316 و موومنت اتوماتیک ، نمادی از هماهنگی بین سلیقه شخصی و تکنولوژی مدرن است. این ساعت با جزئیات ظاهری دقیق و امکانات عالی، یک پوشش استثنایی برای مچ شما فراهم می کند. این ساعت SEIKO ژاپن نمادی از کیفیت بینظیر و دقت مهندسی ژاپن است. این ساعت با همه زیبایی و توانمندی هایی که از برند SEIKO معروف است، به شما یک تجربه لوکس و استثنایی از مکانیزم های ساعت SEIKO را هدیه می دهد.

بند این ساعت با استیل 316 با کیفیت بالا و طراحی انحصاری، احساس راحتی و شیک ترین جزئیات مد را به شما ارائه می دهد. بند استیل 316 این ساعت با قفل منحصر به فرد، برای شما احساس راحتی و انطباق بی نظیر با مچ فراهم می کند .ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SRPH75K1 با بند استیل 316 و موومنت اتوماتیک دقیق، زمان را با دقت بالا و به روزترین تکنولوژی نمایش می دهد. این ساعت با مقاومت 20 اتمسفر در برابر آب، مناسب برای استفاده در شرایط روزمره و تغییرات آب و هوا می باشد. شما در این مقاله می توانید اطلاعات کامل درباره مقدار مقاومت ساعت ها در برابر آب را بدست بیاورید . این ساعت با گارانتی ۲۴ ماه ارائه می شود، شما از عملکرد بی عیب و کیفیت بالای این ساعت اطمینان حاصل می کنید. ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SRPH75K1 ، مناسب برای هر رویداد از جمله مراسمات خاص، ملاقات های کاری یا استفاده روزانه است. با این ساعت، شما همیشه در مرکز توجه با سلیقه و شیکی خود خواهید بود.

  • گارانتی ۲ سال
  • شیشه Sapphire
  • موتور اتوماتیک

قیمت و مشخصات تکمیلی

قیمت :‌ 27.700.000 تومان

برای مشاهده و خرید ساعت کلیک کنید.

۶. ساعت سیکو SPB335J1

ساعت سیکو SPB335J1

ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SPB335J1 ، یک ترکیب هوشمندانه از زیبایی، انطباق با فناوری اتوماتیک برای آقایان که به دنبال ارتقاء سبک زندگی خود هستند. شیشه یاقوت کبود - Sapphire ساعت را در برابر ضربه ها و خطوط نگه می دارد. طراحی زیبا و منحصر به فرد نیز نمایانگر اصالت و شیک ترین جزئیات مد ساعت SEIKO است . بند رابر این ساعت با قفل قابل تنظیم و وزن سبک، احساس راحتی را به شما ارائه می دهد. مناسب برای استفاده طولانی مدت بدون هیچگونه ناراحتی. ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SPB335J1 با موومنت اتوماتیک از آخرین فناوری های هوشمندانه بهره مند است. این ویژگی به شما امکان کنترل دقیق زمان، پیگیری فعالیت های روزمره را به شما می دهد.

این ساعت تا 20 اتمسفر در برابر آب مقاومت دارد،به همین دلیل هنگام استفاده از ساعت هیچ نگرانی برای تماس با آب ندارید. صفحه ساعت از یاقوت کبود - Sapphire ساخته شده که مقاومت در برابر خطوط و خش را فراهم می کند. ساعت مردانه سیکو Seiko - مدل SPB335J1 ، مناسب برای هر رویداد از جمله مراسم رسمی، ملاقات های کاری می باشد. با این ساعت، شما همواره به شکلی آماده و شیک خواهید بود .

  • گارانتی ۲ سال
  • شیشه Sapphire
  • موتور اتوماتیک

قیمت و مشخصات تکمیلی

قیمت :‌ 50.900.000 تومان

برای مشاهده و خرید ساعت کلیک کنید.

۷. ساعت اورینت RE-AU0301B00B

ساعت اورینت RE-AU0301B00B

ساعت مردانه اورینت Orient کد RE-AU0301B00B یک ترکیب مطلوب از طراحی شیک و امکانات مدرن است. این ساعت با جزئیات دقیق و بند چرم با کیفیت بالا، موومنت اتوماتیک و تا 20 اتمسفر در برابر آب مقاومت دارد، جلب توجه هر شخصی را به خود جلب می کند. بند این ساعت از چرم با کیفیت بالا ساخته شده است که مقاومت و طول عمر بالایی دارد. این بند ضد حساسیت نیز است که از هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند. موومنت اتوماتیک این ساعت، عملکرد دقیق و بدون نیاز به تغییر باتری را فراهم می کند. این ویژگی به علاقمند ساعت های مکانیکی امکان تجربه ی تکنولوژی پیشرفته را می دهد. بند چرم این ساعت با قفل کمربندی استیل طراحی شده است تا به راحتی بر روی مچ شما قرار گیرد و احساس راحتی را به شما ارائه دهد. قاب ساعت از مواد با کیفیت ساخته شده است که از نفوذ آب جلوگیری کرده و مقاومت در برابر رطوبت و آب را فراهم می کند. ساعت مجهز به مکانیزم دقیق و پیشرفته ای است که دقت در نمایش زمان را تضمین می کند.

با اطمینان از کیفیت بالا، ساعت دارای ۲۴ ماه گارانتی رسمی و شرکتی می باشد که از کیفیت و عملکرد بهترین ها اطمینان حاصل می کند. ساعت مردانه اورینت Orient کد RE-AU0301B00B مناسب برای مراسم رسمی، ملاقات های کاری یا استفاده روزانه است. با این ساعت، شما همواره به شکلی شیک و مدرن خواهید نمود.از زیبایی و کیفیت بالای ساعت مردانه اورینت Orient کد RE-AU0301B00B لذت ببرید و سبک خود را به بهترین شکل نشان دهید.

  • گارانتی ۲ سال
  • شیشه Sapphire
  • موتور اتوماتیک

قیمت و مشخصات تکمیلی

قیمت :‌ 54.000.000 تومان

برای مشاهده و خرید ساعت کلیک کنید.

۸. ساعت اورینت RE-AU0303B00B

ساعت اورینت RE-AU0301B00B

ساعت مردانه اورینت Orient کد RE-AU0303B00B یک ترکیب مطلوب از طراحی شیک و امکانات مدرن است. این ساعت با جزئیات دقیق و بند رابر با کیفیت بالا، موومنت اتوماتیک و تا 20 اتمسفر در برابر آب مقاومت دارد، جلب توجه هر شخصی را به خود جلب می کند. بند این ساعت از رابر با کیفیت بالا ساخته شده است که مقاومت و طول عمر بالایی دارد. این بند ضد حساسیت نیز است که از هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند. موومنت اتوماتیک این ساعت، عملکرد دقیق و بدون نیاز به تغییر باتری را فراهم می کند. این ویژگی به علاقمند ساعت های مکانیکی امکان تجربه ی تکنولوژی پیشرفته را می دهد. بند رابر این ساعت با قفل کمربندی استیل طراحی شده است تا به راحتی بر روی مچ شما قرار گیرد و احساس راحتی را به شما ارائه دهد. قاب ساعت از مواد با کیفیت ساخته شده است که از نفوذ آب جلوگیری کرده و مقاومت در برابر رطوبت و آب را فراهم می کند. ساعت مجهز به مکانیزم دقیق و پیشرفته ای است که دقت در نمایش زمان را تضمین می کند.

با اطمینان از کیفیت بالا، ساعت دارای ۲۴ ماه گارانتی رسمی و شرکتی می باشد که از کیفیت و عملکرد بهترین ها اطمینان حاصل می کند. ساعت مردانه اورینت Orient کد RE-AU0303B00B مناسب برای مراسم رسمی، ملاقات های کاری یا استفاده روزانه است. با این ساعت، شما همواره به شکلی شیک و مدرن خواهید نمود.از زیبایی و کیفیت بالای ساعت مردانه اورینت Orient کد RE-AU0303B00B لذت ببرید و سبک خود را به بهترین شکل نشان دهید.

  • گارانتی ۲ سال
  • شیشه Sapphire
  • موتور اتوماتیک

قیمت و مشخصات تکمیلی

قیمت :‌ 46.700.000 تومان

برای مشاهده و خرید ساعت کلیک کنید.

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو مشاهده مطلب

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان مشاهده مطلب

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران مشاهده مطلب

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی مشاهده مطلب

دلایل استفاده ساعت سیکو

دلایل استفاده ساعت سیکو مشاهده مطلب