راهنمای خرید ساعت مچی های ست

ساعت مچی های ست

ساعت ست و استفاده از آن :

خرید ساعت مچی مردانه و زنانه ست نیا به دقت نظر بالایی دارد. ساعت یکی از اکسسوری های بسیار جذاب و محبوب می باشد که امروزه به صورت ست مورد استفاده قرار می گیرد. ساعت ها متنوع ترین اکسسوری هایی می باشند که می توان آن ها را از نظر قابلیت ها، شکل ظاهری، نوع صفحه و ... از یک دیگر تفکیک کرد. امکان انتخاب ساعت با هر نوع سلیقه و توان مالی امکان پذیر می باشد.

در هنگام انتخاب ساعت ها باید نکات و عوامل مختلف و منحصر به فردی را مد نظر قرار داد تا در هنگام خرید ساعت دچار سردرگمی نشوید. در اینجا قصد داریم به بیان نکات مهم در هنگام خرید انواع ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه ست بپردازیم و همچنین عوامل موثر در قیمت آن ها را بیان خواهیم کرد.

ساعت های ست

ساعت ست و نکات مهم در هنگام خرید آن ها :

ساعت ست به ساعت هایی گفته می شود که در تمام موارد شبیه به هم هستند. در حقیقت ساعت های ست تنها در سایز با یک دیگر تفاوت دارند. این نوع ساعت ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت استفاده از آن ها برای بانوان و آقایان امکان پذیر خواهد بود. در هنگام خرید ساعت ست باید نکات و موارد مختلفی را مد نظر قرار داد که می توان به قیمت آن، برند ساعت، کاربری آن، اصالت ساعت، نوع بند ساعت و .... اشاره کرد. به عبارت دیگر :

1. تعیین نوع کاربری ساعت : یکی از مواردی که در هنگام خرید ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه ست باید مد نظر قرار دهید، نوع کاربری ساعت می باشد. یعنی در حقیقت باید مشخص کنید که ساعت مچی را به چه منظوری خریداری می کنید. سپس متناسب با آن برای خرید اقدام کنید. به عنوان مثال اگر شغل شما به گونه ای است که احتمال وارد شدن ضربه به آن زیاد است و یا با محیط های آبی سروکار دارید بهتر به سراغ ساعت هایی بروید که ضد ضربه و ضد آب هستند.

2. تعیین سبک ساعت : یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید ساعت مچی مردانه و زنانه ست، سبک ساعت ها می باشد. به عبارت دیگر قبل از خرید ساعت های ست باید سبک ساعت مورد نظر را مشخص کنید. ساعت ها انواع مختلفی دارند که می توان به ساعت های کلاسیک، ساعت های اسپرت، ساعت های دیجیتال، ساعت های هوشمند و .... اشاره کرد در نتیجه تعیین سبک ساعت از دیگر نکات مهم در هنگام خرید ساعت می باشد.

3. مشخص کردن امکانات مورد انتظار : در انتخاب ساعت مچی مردانه و زنانه ست باید امکانات مورد انتظار از آن ها را مشخص کنید. در حقیقت قبل از خرید ساعت مشخص کنید که انتظار دارید ساعت شما مورد نظر قابلیت نمایش تاریخ روز و هفته و ماه داشته باشد، همچنین قابلیت زمان سنج، قطب نما، دماسنج، ساعت زنگ دار و .... را داشته باشد. سپس متناسب با آن برای خرید اقدام کنید.

4. انتخاب بند ساعت : از دیگر موارد مهم در هنگام خرید ساعت مچی مردانه و زنانه ست توجه به نوع بند ساعت می باشد. در حقیقت ساعت ها را از نوع بند و جنس آن می توان از یک دیگر تفکیک کرد. اغلب ساعت های مچی دارای بند استیل، چرم و یا سیلیکونی می باشند در نتیجه در هنگام خرید ساعت ست باید به این موضوع توجه کرد. اگر سبک اسپرت را می پسندید بهتر است سراغ ساعت های مچی با برند اسپرت و یا سیلیکونی بروید اما اگر سبک کلاسیک را ترجیح می دهید از ساعت هایی با بند استیل استفاده کنید. انتخاب بند ساعت به سلیقه طرفین بستگی دارد.

5. تعیین بازه قیمت : قیمت یکی از نکات مهم در هنگام خرید ساعت های مچی می باشد. در نتیجه در هنگام خرید ساعت مچی مردانه و زنانه ست باید رنج قیمت را مشخص کنید. ساعت مچی مردانه و زنانه و همچنین انواع ساعت ها را می توان در دو دسته ساعت های لاکچری و ساعت های غیر لاکچری دسته بندی کرد. رنج قیمت ساعت ها با هم متفاوت می باشد می توان از چند صد هزار تومان تا یک میلیون، از چند میلیون تا ده میلیون، از چند میلیون تا چند صد میلیون و ..... اشاره کرد. برای تعیین بازه قیمت ساعت می توانید برند خاصی را مد نظر بگیرید مثلا به سراغ ساعت های مچی با برند های بین المللی مانند ساعت های رولکس، تیسوت، رادو و .... ، ساعت های مچی دست ساز با برند واشرون کنستانتین و ..... بروید.

6. انتخاب رنگ : یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب ساعت مچی مردانه و زنانه ست، رنگ ساعت می باشد. رنگ ساعت یکی از نکات مهم در هنگام خرید ساعت های مچی ست می باشد. باید رنگی را انتخاب کرد که هم برای آقایان و خانم ها قابل استفاده باشد. به عنوان مثال رنگ قرمز، صورتی، گلبهی و ... برای آقایان مناسب نیست در نتیجه می توانید سراغ رنگ های خنثی مانند طوسی، مشکی، قهوه ای، عسلی و .... بروید.

7. اندازه ساعت : اندازه ساعت یکی دیگر از مواردی می باشد که در هنگام خرید ساعت مچی مردانه و زنانه ست باید به آن توجه شود. بند ساعت ها را به راحتی می توان متناسب با اندازه مچ دست تغییر داد. توجه به اندازه صفحه ساعت و قطر آن در هنگام خرید بسیار مهم می باشد. ساعت های مچی باید به گونه ای باشند که اندازه صفحه نمایش ساعت با اندازه مچ دست متناسب باشند. از خرید ساعت هایی که از مچ دست خارج می شوند خودداری کنید.

ساعت های مردانه و زنانه ست

8. شکل ساعت : همان طور که می دانید ساعت های یکی از اکسسوری های بسیار متنوع می باشند. ساعت های مچی مردانه و زنانه علاوه بر این که قابلیت های مختلفی دارند از نظر صفحه و شکل صفحه نمایش با هم متفاوت می باشند. صفحه نمایش ساعت های مچی به شکل های هندسی مختلفی چون دایره، بیضی، مربع، مستطیل، 5 ضلعی و .... تشکیل شده اند که انتخاب آن ها به سلیقه افراد بستگی دارد. در بین صفحه نمایش های نامبرده، ساعت هایی با صفحه دایره تنوع بیشتری دارند و بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند.

9. اصالت ساعت : یکی دیگر از نکات بسیار مهم در هنگام خرید ساعت مچی ست، اصل بودن ساعت مورد نظر می باشد. اصل بودن ساعت و اصالت برند یکی از نکات بسیار مهم می باشد. نمونه های تقلبی زیادی از ساعت های مچی تولید و راهی بازار شده اند که تشخیص آن ها از یک دیگر کار راحتی نمی باشد. برای جلوگیری از خرید ساعت های بی کیفیت و تقلبی به جای ساعت های اصل و اورجینال، خرید از یک مرکز خرید معتبر می باشد. در نتیجه برای خرید ساعت های ست اصل بهتر است سراغ مرکز خرید معتبر بروید.

عوامل موثر در قیمت ساعت های ست :

قیمت ساعت های مچی مردانه و ساعت های مچی زنانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به قابلیت های آن ها، کیفیت نهایی ساعت، برند آن ها، کیفیت متریال های به کار رفته در ساختار آن ها و .... اشاره کرد. توجه کنید که هر چقدر کیفیت ساعت مچی زنانه و با مردانه بیشتر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود. تعداد قابلیت های موجود در ساعت های مچی و تعداد آن ها با قیمت نهایی ساعت رابطه مستقیم دارد.

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات مشاهده مطلب

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو مشاهده مطلب

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان مشاهده مطلب

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران مشاهده مطلب

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی مشاهده مطلب