3 مدل از بهترین ساعت های کاسیو

سال 2020، لیستی از 15 ساعت مچی کاسیو جی شاک ارائه شد، معیارهای رتبه بندی شامل ویژگی، سبک، ارزش و محبوبیت آنها است. طیف گسترده ای از مدل‌های جی شاک برای ساعت مردانه و زنانه را با ویژگی‌ها و سبک‌های متنوع در اختیار شما قرار داده ایم تا به شما در یافتن بهترین ساعت جی شاک متناسب با نیازهای شما کمک کند.

چرا ساعت مچی کاسیو جی شاک بخریم؟

ساعت‌های کاسیو جی شاک به عنوان سخت ترین ساعت‌های جهان شناخته می‌شوند. ساعت‌های جی شاک در برابر ضربه مقاومت هستند و مقاومت فوق العاده تا 200 متر در آب باعث می‌شود تا ساعت‌های جی شاک برای هر فعالیتی در هر محیطی مورد استفاده باشند. حرکت کوارتز جی شاک بسیار دقیق است و برخی از مدل‌ها به ویژگی‌های همگام سازی زمان اتوماتیک مجهز هستند. گاه شمار و تایمر از جمله ویژگی‌های الزامی هستند و ویژگی‌های پیشرفته تری نیز برای فعالیت در فضای باز در دسترس هستند. ساعت مچی جی شاک به طور کلی نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد و تا زمانی که مشکلی پیش نیاید کار می‌کند. نه تنها ساعت‌های جی شاک بسیار با دوام و کاربردی هستند، بلکه سبک خاصی ارائه می‌دهند که نسبت به مارک‌های دیگر بی نظیر است. علاوه بر ساخت ساعت‌های مفید ، جی شاک به یک مارک معروف لباس روزمره تبدیل شده است که طیف وسیعی از انواع ساعت مچی منحصر به فرد را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های ساعت مچی جی شاک

همه ساعت‌های جی شاک مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر آب تا 200 متر دارند . اکثر مدل های جی شاک همچنین دارای زنگ هشدار روزانه یا چندین زنگ هشدار، زمان جهانی، نور پس زمینه EL یا LED، گاه شمار، تایمر شمارش معکوس، سیگنال ساعتی قابل تنظیم، تقویم خودکار، صدای دکمه روشن / خاموش و فرمت زمان 12/24 ساعته هستند. ابتدایی ترین و مقرون به صرفه ترین مدل‌ها فاقد برخی از ویژگی‌ها مانند هشدارهای متعدد با زنگ تعویق، زمان جهانی، روشن / خاموش شدن دکمه و فعال سازی خودکار نور هستند. برخی از انواع جی شاک، دارای ویژگی‌های مفید دیگری مانند شارژ خورشیدی (شارژ با خورشید یا نور فلورسنت) و مولتی باند-6 هستند.(کالیبراسیون خودکار زمان از طریق دریافت موج رادیویی، معروف به "Wep Ceptor" یا "رادیو کنترل شده"). برخی از ساعت‌های گران قیمت جی شاک مانند برخی دیگر از محصولات حرفه ای Master of G دارای سنسور سه‌گانه شامل سنسور فشار (ارتفاع سنج - فشار سنج)، قطب نما و دماسنج هستند. ارتباط بلوتوثی با موبایل در مدل‌های رده متوسط و سطح بالا رایج شده و به ساعت مچی اجازه می‌دهد تا با اتصال به اینترنت همگام سازی کند.

طیف گسترده ای از ساعت‌های جی شاک در ادامه ارائه می‌شوند، اما بسیاری از مدل‌های شایسته دیگری نیز وجود دارد که باید کنار گذاشته شوند.

ساعت جی شاک

ساعت آنالوگ استیل ضد زنگ G-STEEL GST-B200-1A

G-STEEL GST-B200-1A از محافظ هسته کربن جدید با یک محافظ داخلی ساخته شده و از رزین تقویت شده با فیبر کربن بهره می‌برد. مانند نسل قبلی GST-B100، GST-B200 مجهز به هر دو شارژ خورشیدی و ارتباط بلوتوثی با موبایل است که عملکردهایی مانند تنظیم خودکار زمان، 300 شهر در زمان جهانی، تنظیمات زمان سنج و زنگ ساعت، تعویض شهر با وقت را فراهم می‌کند. به لطف هسته جدید خود، GST-B200 سبکی به روز را ارائه می‌دهد که نسبت به مدل‌های قبلی G-STEEL سبک تر است. گرچه قطر کلی آن کوچکتر است و از GST-B100 سبکتر است، اما در واقع صفحه آن بزرگتر است. GST-B200 همچنین یک نمایش فرعی LCD را برای دسترسی بیشتر به ویژگی‌های آن اضافه می‌کند.

جوانب مثبت: سبک مدرن، صفحه خورشیدی خورشیدی، صفحه نمایش LCD STN، لینک موبایل بلوتوث

جوانب منفی: بدون زمان سنج رادیویی مولتی باند 6

بهترین کاربرد: کار، مسافرت

ساعت آنالوگ استیل ضد زنگ G-STEEL GST-B200-1A

از DW-9052-1V به عنوان "مدل استاندارد" جی شاک یاد می‌شود و اغلب توسط پرسنل نظامی‌ در سراسر جهان استفاده می‌شود. این یکی از ارزان ترین ساعت‌های جی شاک موجود است، اما به همان سختی مدل‌های گران قیمت است. DW-9052-1V دارای طراحی بدنه فوق العاده مقاوم با محافظ دکمه‌ و همچنین دکمه نور پس زمینه EL جلو است که به راحتی قابل دسترسی می باشد. برای کسانی که در تاریکی به دید عالی نیاز دارند، نور پس زمینه EL با نمایش آسان کل صفحه LCD را با یک رنگ آبی / سبز روشن می‌کند. این مدل استاندارد همچنین دارای گاه شمار، تایمر شمارش معکوس و هشدار روزانه است.

جوانب مثبت: دکمه نور پس زمینه ارزان قیمت، جلو EL

جوانب منفی: ممکن است مانند سایر مدل‌های جی شاک، خوش استایل بنظر نرسد.

ساعت مچی نظامی‌ دیجیتال جی شاک  DW-9052-1V

ساعت مچی فولاد ضد زنگ تمام فلزی جی شاک GMW-B5000D-1

این مدل جی شاک به عنوان یک ساعت مچی درجه یک از جنس فولاد ضد زنگ دوباره متولد می‌شود.

هنگامی‌که GMW-B5000D-1 برای اولین بار در سی و پنجمین سالگرد در سال 2018 منتشر شد، برای همگان کاملاً غیرقابل تصور بود و دستیابی به آن تقریباً غیرممکن بود. اکنون که اوضاع آرام شده است و به راحتی با قیمت‌های معمول بازار در دسترس است، می‌توانیم آن را از صمیم قلب به شما توصیه کنیم. GMW-B5000D-1 از جی شاک اورجینال برگرفته شده اما از جنسً فولاد ضد زنگ ساخته شده است. به دلیل اصل و نسب، ویژگی‌ها و کیفیت ساخت آن، هم مورد توجه متعصبان جی شاک و هم عموم علاقه مندان آن قرار گرفته است. به سختی می توان استدلال کرد که این بهترین محصول جی شاک تمام فلزی ساخته شده نیست.

GMW-B5000D-1 مانند هر مدل جی شاک دارای مقاومت کامل در برابر ضربه و مقاومت در برابر آب تا 200 متر است. کاسیو همچنین جدیدترین فناوری مانند Tough Solar power، زمان سنج خودکار رادیویی مولتی باند 6 و ارتباط بلوتوثی موبایل را دارد که به ساعت اجازه می‌دهد به طور خودکار زمان را از طریق تلفن هوشمند همگام سازی کند. اتصال بلوتوث همچنین ویژگی‌های دیگری مانند تنظیم آسان ساعت، هشدارهای یادآوری با توضیحات، ثبت زمان و مکان و عملکرد تلفن یاب را فراهم می‌کند. طرفداران جی شاک از قاب داخلی فولادی ضد زنگ و قاب قفل پیچ (مانند جی شاک اصلی) قدردانی می‌کنند.

سری GMW-B5000 نیز در نسخه‌های طلایی یا مشکی IP و همچنین نسخه‌هایی با بند طلایی موجود است.

جوانب مثبت: قاب فولادی ضد زنگ، پیچ دار DLC، شارژ خورشیدی، زمان سنج موج رادیویی مولتی باند 6، اتصال موبایل بلوتوثی

جوانب منفی : وزن نسبتاً سنگین در انواع مدل جی شاک

جی شاک  GMW-B5000D-1

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات مشاهده مطلب

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو مشاهده مطلب

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان مشاهده مطلب

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران مشاهده مطلب

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی مشاهده مطلب