10 تا از بهترین ساعت مچی های برند سیتی زن

ساعت سیتیزن با ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود توانسته جز بهترین ها باشد، از جمله این ویژگی ها می توان به، کیفیت و دوام بالا، بهینه سازی مصرف انرژی، تنوع بالا و طراحی های متفاوت و خلاقانه و از همه مهمتر قابل دسترس بودن برای اکثر مردم، اشاره کرد. فناوری اکو درایو در ساعت سیتیزن به این گونه است که از هر نوع منبع نوری ، مصنوعی یا طبیعی استفاده می کند. برند سیتیزن دارای زیر مجموعه های متفاوتی در ساعت مردانه و زنانه است که به طور کلی به آنها اشاره می کنیم: سوپر تیتانیوم زنانه، که به روز و زیبا می باشند و می توان به عنوان زیورآلات از آن استفاده کرد، زیر مجموعه دایموند که در آن از قطعات کوچک الماس استفاده شده، زیر مجموعه درس که طراحی ساده و کژوال دارد، زیر مجموعه پرومستر مردانه که به منظور فعالیت های ورزشی خاص مانند شنا، غواصی و کوهنوردی طراحی شده، زیر مجموعه سوپر تیتانیوم مردانه که مجهز به تکنولوژی اکو درایو هستند و صفحه آنها از کریستال یاقوت ساخته شده، زیر مجموعه تقویم پرپچوال مردانه که دارای کرنوگراف و تقویم است، زیر مجموعه درس مردانه که دارای طراحی ساده و کلاسیک و مناسب برای استفاده روزانه و مراسمات رسمی می باشد. ما در اینجا قصد داریم 10 نمونه از بهترین ساعت مچی های این برند را به شما عزیزان معرفی کنیم:

ساعت مچی عقربه ایی مردانه سیتیزن مدل CC3075-80E

این مدل از ساعت سیتیزن دارای بند و قاب فلزی مشکی بوده و عدد و عقربه های آن دارای رنگ سبز می‌باشند. این مدل از ساعت مچی های سیتیزن دارای قابلیت رادیو کنترل و اکودرایو نیز بوده و دارای ساعت جهانی نیز می باشد. مدل صفحه آن گرد و به رنگ مشکی، اسپرت و برای استفاده روزمره مناسب است، ابعاد بدنه 10x14.3x44 میلی‌متر، قطر قاب 44میلی‌متر و عرض قاب 14.3میلی‌متر است. و همچنین ضخامت بدنه آن 10میلی‌متر، جنس شیشه از یاقوت و جنس بدنه استیل از استیل کربنی و جنس بند فلزی، رنگ بند آن مشکی و نوع قفل بند سگکی ضامن‌دار می باشد. و همچنین دارای تاریخ شمار، کرنومتر، سرعت سنج، عقربه های شب تاب و دارای 10 ATM مقاومت در برابر فشار آب است.

ساعت سیتیزن cc3075-80e

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیتیزن مدل CC3067-11L

قاب در این مدل از ساعت سیتیزن گرد و رنگ صفحه آن سرمه ای بوده، اسپرت و قابل استفاده در روزمره، قطر قاب 44.3 میلی‌متر، جنس شیشه آن از یاقوت و جنس بدنه استیل ضد زنگ است. این ساعت بند چرم دارد، رنگ بند آن مشکی، نوع قفل بند سگکی ساده و رنگ بدنه نقره‌ای است. این ساعت اکو درایو بوده و دارای تاریخ شمار و کرنومتر است. و همچنین عقربه های شب تاب دارد و مقاومت آن در برابر فشار آب 20ATM است.

ساعت سیتیزن cc3067-11l

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AT8113-12H

در این مدل از ساعت سیتیزن شکل قاب گرد و اسپرت می باشد و قابل استفاده در روزمره است، قطر قاب آن 43 میلی‌متر، ضخامت بدنه 10 میلی‌متر و جنس شیشه در این مدل هاردلکس، جنس بدنه استیل 316L و جنس بند آن از چرم می باشد. رنگ بند قهوه ای، نوع قفل بند سگکی ساده، رنگ بدنه رزگلد است. و همچنین دارای تاریخ شمار، کرنومتر، و میزان مقاومت آن در برابر فشار آب 10ATM است.

ساعت سیتیزن at8113-12h

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AT8110-61L

شکل قاب در این مدل ساعت سیتیزن گرد، رنگ صفحه آن سورمه ایی و لوکس و رسمی می باشد. عرض قاب۴۲ میلی‌متر، جنس شیشه یاقوت، جنس بدنه استیل 316L ضد حساسیت و نیز جنس بند استیل می باشد. رنگ بند نقره ای، نوع قفل بند کلیپسی ضامن‌دار، رنگ بدنه نقره‌ای است. باتری آن قابلیت شارژ با نور را دارد و دارای قابلیت رادیو کنترل و همچنین دارای تقویم نامحدود تا ۲۰۹۹ است. و همچنین دارای تاریخ شمار، کرنومتر، عقربه های شب و میزان مقاومت آن در برابر فشار آب 10ATM و دارای قابلیت نمایش 24 ساعته است.

ساعت سیتیزن at8110-61

ساعت مردانه سیتیزن مدل AR3070-04L

فرم قاب در این مدل از ساعت سیتیزن گرد و صفحه آن به رنگ سرمه ایی و ساعتی لوکس و رسمی می باشد، قطر قاب آن 38 میلی‌متر، ضخامت بدنه 5 میلی‌متر، جنس شیشه هاردلکس و همچنین جنس بدنه استیل 316L، جنس بند چرم، رنگ بند مشکی، نوع قفل بند سگکی ساده، رنگ بدنه نقره‌ای است. و همچنین دارای میزان مقاومت در برابر فشار آب 3ATM است.

ساعت سیتیزن ar3070-04l

ساعت زنانه سیتیزن مدل EU6054-58D

جنس قاب این مدل ساعت سیتیزن فلزی، استیل و به شکل گرد است و همچنین جنس بند آن نیز استیل می باشد، جنس شیشه معدنی، رنگ قاب نقره ای و طلایی، رنگ بند نقره ای و طلایی، رنگ صفحه نقره ای، شکل صفحه تک عقربه ای، نوع قفل کلیپسی ضامن دار و میزان مقاومت در برابر آب 5ATM است. قابل استفاده برای روزمره، مجلسی و سبک آن کلاسیک است. دارای ضخامت 10 میلی‌متری، قطر صفحه

26 میلی‌متر،دارای موتور کوارتز و عقربه شب نما دارد و دارای تقویم است.

ساعت سیتیزن eu6054-58d

ساعت زنانه سیتیزن مدل EW5493-51W

فرم قاب در این مدل ساعت سیتیزن گرد و صفحه آن به رنگ صورتی است، رسمی و لوکس می باشد. قطر قاب در این مدل 26 میلی‌متر، ضخامت بدنه 9 میلی‌متر، جنس شیشه هاردلکس، جنس بدنه استیل 316L، جنس بند استیل، رنگ بند طلایی، نوع قفل بند کلیپسی ساده، رنگ بدنه طلایی و میزان مقاومت در برابر فشار آب 5atm است.

ساعت سیتیزن ew5493-51m

ساعت زنانه سیتیزن مدل EU6012-58E

تکنولوژی ساخت بکار رفته در این مدل ساعت سیتیزن، کوارتز است. قابل استفاده در روزمره و مراسمات رسمی، مدل صفحه آن گرد و به رنگ مشکی است. جنس شیشه هاردلکس، جنس بدنه فلز، جنس بند فلزی، نوع قفل بند ضامن دار و کلیپسی است. و همچنین میزان مقاومت آن در برابر آب تا عمق 50 متر است.

ساعت سیتیزن eu6012-58e

ساعت زنانه سیتیزن مدل EQ0599-11A

شکل قاب در این مدل ساعت سیتیزن گرد و صفحه آن به رنگ سفید است. ساعتی لوکس، رسمی و مناسب روزمره نیز می باشد. قطر قاب آن 27.5میلی‌متر، جنس شیشه معدنی، جنس بدنه از استیل ضد زنگ، جنس بند چرم، رنگ بند مشکی، نوع قفل بند سگکی ساده و رنگ بدنه نقره‌ای است. و همچنین دارای عقربه های شب تاب و دارای مقاومت 5ATM در برابر فشار آب است.

>ساعت زنانه سیتیزن مدل EQ0599-11A

ساعت زنانه سیتیزن کد EP5992-54P

شکل قاب در این مدل ساعت سیتیزن گرد و رنگ صفحه آن نقره ایی می باشد. ساعتی لوکس و مناسب برای روزمره و مناسبات رسمی، قطر قاب 33 میلی‌متر، ضخامت بدنه 7 میلی‌متر، جنس شیشه هاردلکس، جنس بدنه از استیل 316L، رنگ ثابت و جنس بند استیل، رنگ بند رزگلد، نوع قفل بند ضامن دار، رنگ بدنه رزگلد و دارای فناوری اکو درایو و مقاومت در برابر فشار آب 5ATM است.

ساعت زنانه سیتیزن کد EP5992-54P

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات مشاهده مطلب

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو مشاهده مطلب

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان مشاهده مطلب

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران مشاهده مطلب

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی مشاهده مطلب