چگونگی تشخیص ساعت اصل از ساعت فیک

در حال حاضر استفاده و خرید ساعت مچی از مهم‌ترین گزینه های تاثیر گذار در زیبایی ظاهری و یک استایل شیک و عالی خواهد بود. از زمان های قدیم تا به امروز انسان ها توجه خاصی به نوع پوشش خود نشان می‌دادند. به صورتی که همواره به دنبال استفاده از روش های مختلفی برای زیباسازی پوشش خود در هر شرایط و موقعیتی بودند. می‌توان گزینه های مختلفی را برای تاثیرگذاری در ظاهر زیبا و استایل شیک معرفی کرد که از جمله این گزینه ها استفاده از ساعت مچی است. کما اینکه برای تاثیرگذاری بیشتر سعی بر این می‌شود که از ساعت اصل و برند استفاده کنند. بعلاوه برای برنامه ریزی و هماهنگ سازی برنامه روزانه با قسمت های مختلف روز، استفاده از تقویم و ساعت در اولویت قرار دارد. ممکن است در این فکر باشید که می‌توان زمان دقیق را از روش های مختلفی مثل ساعت های کامپیوتر و گوشی تلفن همراه شناسایی کرد ولی هیچ کدام از این روش ها با توجه به ویژگی ها و مشخصات ساعت مچی، نمی توانند جایگزین آن شود.

با توجه به چیزهایی که گفته شد، میزان اهمیت استفاده از ساعت مچی چندین برابر می‌شود. خرید ساعت می تواند به چند روش و در چند نوع صورت گیرد. اگر دقت کرده باشید استفاده از ساعت های مچی روز به روز افزایش پیدا می‌کند. بدون هیچ محدودیت سنی از کوچک تا بزرگ تعداد کسانی که برای خرید ساعت مچی اقدام می کنند در حال افزایش خواهد بود. مسلما تمام افراد دوست دارند خرید ساعت مچی آنها با بهترین قیمت و عالی‌ترین کیفیت صورت گیرد. ولیکن ساعت های اصل و برند قیمت های بسیار بالایی دارند. پس عده‌ای از افراد ساعت هایی با کیفیت پایین تر با یه نوعی ساعت های فیک تولید کرده که شباهت های زیادی به ساعت های اصل و برند دارد. این ساعت ها می‌توانند در قیمت های مناسب تر فروخته شوند و همچنین در برخی مواقع نیاز های برخی از افراد را برطرف کند. ولیکن افراد دیگری هم هستند که تنها خرید ساعت اصل را ترجیح می‌دهند. پس باید از روش هایی برای تشخیص ساعت اصل از ساعت فیک استفاده کنند. در ادامه با این روش ها آشنا خواهیم شد.

تشخیص ساعت اصل از فیک

عوامل موثر برای تشخیص ساعت اصل از فیک

قیمت یا هزینه خرید ساعت مچی اصل و فیک

از مهم‌ترین عوامل برای تشخیص خرید ساعت زنانه و مردانه اصل قیمت آن است. معمولا تمام ساعت مچی های اصل که از برند های معروف و محبوب هستند، قیمت های بیشتری نسبت به ساعت مچی های فیک دارند که مسلما با توجه به نوع و کیفیت ساعت مچی باید بیشتر باشد. هیچ علتی برای کاهش قیمت خرید ساعت مچی اصل حتی در کشور هایی که این ساعت ها را تولید می‌کنند، وجود ندارد. چرا که برای تولید ساعت های اصل از مواد با کیفیت و عالی استفاده کرده و با روش های بسیار حرفه‌ای نسبت به تولید آنها اقدام می‌کنند. پس هیچ دلیلی برای کاهش قیمت خرید ساعت مردانه و زنانه در انواع برند اصل وجود ندارد. علاوه بر این باید به این نکته توجه کنید طراحی و ظاهر ساعت مچی اصل توسط طراحان حرفه‌ای انجام می‌شود و همین امر مدت زمان زیادی را برای طراحی و ساخت یک ساعت اصل و برند متحمل می‌شود. همه این عوامل سبب می‌شود که خرید ساعت مچی برند و اصل با قیمت و هزینه کم ممکن نباشد.

باید به این نکته توجه کنید که تمام ساعت مچی های برند و اصل یک شماره سریال مخصوص به خود دارند که با آن شناسایی و فروخته می‌شوند. خرید ساعت مچی زنانه و مردانه در نوع اصل با استفاده از این شماره سریال ها که حکم شناسنامه ساعت مچی را دارد ممکن می‌شود. توجه داشته باشید، زمانی که می‌خواهید برای خرید ساعت مچی اصل اقدام کنید، شماره سریال آن را که معمولا در قسمت پشتی ساعت مچی حکاکی شده است یادداشت کرده و به سایت مورد نظر برای برند مخصوص ساعت بروید. در سایت اصلی می‌توانید با وارد کردن شماره شناسه از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. برای اطمینان از تطابق ساعت با تصویر ساعتی که در سایت وجود دارد باید تمام جزئیات ساعت خریداری شده را با تصویر مورد نظر مطابقت بدهید. ساعت برند به همین سادگی قابل تشخیص خواهد بود که توسط تمام افراد شناسایی اصل بودن آن ممکن است.

تشخیص ساعت اصل

وجود جزئیات و ظرافت های مربوط به خرید ساعت اصل

دقت کنید که در طراحی و ساخت ساعت برند و اصل جزئیات و ظرافت به خوبی قابل تشخیص خواهد بود. شرکت های تولید کننده ساعت های برند برای طراحی و ساخت ساعت های خود به استاندارد های خاصی پای بند هستند که در طراحی و ساخت ساعت های خود از آنها استفاده می‌کنند. همین استاندارد ها می‌توانند گزینه مناسبی برای تشخیص ساعت های اصل از ساعت های فیک باشد. هر گونه مشکل در ظاهر ساعت مانند رنگ متفاوت، لوگوی اشتباه با حروف نامناسب و هر گونه مشکلی در کارکرد و ظاهر ساعت که مغایر با کارکرد یک ساعت اصل نباشد، می‌تواند به سادگی فیک بودن آن را مشخص کند.

تعیین اصل بودن ساعت با استفاده از صدا و وزن آن

از دیگر روش های خرید ساعت مچی اصل و تشخیص فیک بودن ساعت می‌توان به صدای کار کردن و وزن آن اشاره کرد. توجه کنید که ساعت های مچی اصل به هیچ عنوان در هنگام کار کردن صدا تولید نمی‌کنند و حتی کوچکترین صدا هم می‌تواند فیک بودن آنها را مشخص کند. همچنین باید به این گزینه توجه کنید که باتوجه به ابزارآلاتی که در ساخت ساعت های اصل استفاده می‌شود، این ساعت ها وزن بیشتری داشته و سنگین تر هستند.

یکی دیگر از روش های تشخیص ساعت اصل از فیک بسته بندی ساعت مورد نظر است. خرید ساعت مچی زنانه و مردانه از برند های مختلفی با جعبه های مخصوص همان برند و همان مدل ساعت انجام می‌شود. این بسته بندی ها از به صورت خاصی ساخته می‌شوند و طراحی های خاص خود را دارند. در بسته بندی های اصلی می توانید آرم و لوگوی شرکت تولید کننده و برند مخصوص را مشاهده کنید. همچنین داخل جعبه باید شناسنامه ساعت به همراه کارت گارانتی را مشاهده کنید که با مشخصات خود ساعت تطابق داشته باشد.

تشخیص ساعت فیک

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات مشاهده مطلب

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو مشاهده مطلب

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان مشاهده مطلب

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران مشاهده مطلب

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی مشاهده مطلب