ساعت مچی‌های مناسب ورزش و شنا

در این مقاله بهترین ساعت مچی در سال 2020 برای پیگیری تمرینات شنا و همچنین انواع ساعت مردانه و زنانه معرفی می‌شوند. از جمله تجهیزاتی که برای پیگیری تمرینات و پیشرفت هر ورزشکار پیشنهاد می‌شود، ساعت مچی Garmin Forerunner 935 است. این یکی از نمونه‌هایی است که با برنامه swim.com سازگار است.

قبل از خرید، کمی‌جستجو به شما کمک می‌کند در مورد چگونگی استفاده واقعی از ساعت مچی فکر کنید. آیا برای شمارش دورها فقط به یک ساعت مچی ضد آب ساده نیاز دارید یا ویژگی‌های یک ساعت پیشرفته ورزشی؟ آیا شما یک دستگاه ورزشی و شنا محور می‌خواهید که بیشتر روی تمرینات استخر شما تمرکز کند، یک ساعت همه کاره باشد که بتواند داده‌های مربوط به ورزش‌های مختلف را ردیابی کند (یعنی از قبل تعیین کنید که شما ورزش‌های سه گانه یا ورزش‌های دیگری انجام می‌دهید داشتن یک ساعت مچی ورزشی سطح بالا مفید باشد؟)

یک ساعت مچی هوشمند ورزشی معمولاً مسافت و سرعت شنای شما را ردیابی می‌کند، در حالی که ساده ترین ساعت‌های مخصوص شنا می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند (به عنوان مثال شمارش ضربات، ردیابی سرعت و مسافت).

ساعت های مناسب شنا

در این مقاله، نگاهی دقیق به ویژگی‌های هر ساعت مچی می‌اندازیم و اگر فرصتی پیدا کردید ممکن است بخواهید هرکدام را امتحان کنید (به ویژه برای کسانی که وزن ساعت مچی برای آنها بسیار مهم است). در واقع برخی از بهترین ساعت‌ها و ردیاب‌های شنا و ورزش آورده شده‌اند که به شما کمک می‌کنند دور خود را بشمارید و تمرین خود را ارتقا دهید.

ساعت مچی Garmin swim 2

ساعت مچی Garmin Swim 2، ساعت مچی هوشمند برای شنای GPS برای استخر و آب آزاد، ضربان قلب زیر آب، فاصله رکورد، سرعت، تعداد و نوع سکته مغزی، سفید است.

Garmin که امروزه یکی از معروف‌ترین مارک‌های ساعت مچی ورزشی است، همچنان فن آوری استثنایی را برای ورزشکاران و علاقه مندان ارائه می‌دهد. مدل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما کسانی که از ساعت مچی برای شنا استفاده می‌کنند، Garmin Swim 2 یکی از بهترین شرط بندی‌های آنهاست.

در اکتبر 2019، گارمین Garmin Swim 2 به روز شده جدید یا Amazon را عرضه کرده است. نسخه جدید شامل مانیتور ضربان قلب مبتنی بر مچ دست و GPS برای حالت‌های شنای باز است.

garmin swim 2

این ساعت مچی ضد آب (50 متر) ساخته شده با توجه به شناگران، اصول اولیه را ضبط می‌کند: مسافت، حرکت و سرعت. این برنامه همچنین دارای ویژگی‌هایی برای ورود به سیستم مته‌ها و مجموعه‌های زمان بندی شده است و می‌تواند تشخیص دهد که شما چه ضربه ای را انجام می‌دهید. رابط کاربری پیچیده نیست - در کل شش دکمه وجود دارد، بنابراین با فشار یک دکمه به راحتی می‌توان به هر عملکرد دسترسی داشت.

برای بررسی، به اشتراک گذاری و تجزیه و تحلیل تمرین خود، همچنین می‌توانید همه موارد را در برنامه Garmin Connect بارگذاری کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا انگیزه خود را حفظ کنید، جزئیات آموزش و مسافتی را که در طول روز یا هفته به دست آورده اید ارائه می‌دهد.

بهترین قسمت در این مورد این است که شما نیازی به انجام تنظیمات پیچیده پس از جعبه گشایی ندارید. می‌توانید بلافاصله آن را ببندید و استفاده کنید - تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به اندازه استخر مورد استفاده خود وارد کنید و خوب کار می‌کنید.

طراحی ساده به شما امکان تعویض باتری را می‌دهد و باید حدود یک سال دوام داشته باشد.

انواع ساعت های مناسب شنا

ساعت مچی هوشمند برای شنا

ما دو گزینه برتر برای این مقاله در اختیارتان قرار می‌دهیم: یک ساعت مچی هوشمند که برای شنا عالی است اما می‌تواند در سایر ورزش‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد و ردیاب تناسب اندام ساده تر و ساده تری که روی شنا متمرکز است.

برای مورد اول، ما Suunto Spartan Trainer Wrist HR را بسیار توصیه می‌کنیم. این گرانترین ساعت مچی در این لیست است، همچنین همه کاره ترین است. عملکرد ورزشی آن برای شناگرانی که به سایر فعالیت‌های ورزشی و تناسب اندام مانند دوچرخه سواری، دویدن و کوهنوردی نیز مشغول هستند، عالی است (80 ویژگی حالت ورزشی از پیش نصب شده وجود دارد).

برای مورد دوم، ما Swimmo را توصیه می‌کنیم، دستگاهی خاص شنا برای کسانی که فقط بر تمرینات استخر خود تمرکز دارند، مناسب است. فناوری Rotate & Tap especially مخصوصاً برای شناگرانی که وقتی در آب باشند وقت ندارند ساعت مچی را روشن کنند بسیار مفید است. فناوری این دستگاه ساده امیدوار کننده است و قیمت پیشنهادی آن نیز بسیار مقرون به صرفه است.

ساعت مچی GPS Garmin Forerunner 935

اگرچه "Garmin Swim 2" به عنوان برترین ساعت مچی Garmin برای شنا به بازار عرضه شده است، اما بسیاری از ورزشکاران در زمین‌های خشک برای دویدن و برای ورزش‌های مختلف، Forerunner 935 جدید را به دلیل تطبیق پذیری آن ترجیح می‌دهند. جدا از این، به نظر می‌رسد که در مورد مقاومت در برابر آب ساعت مچی بهتر از مدل Swim ترجیح می‌دهد که جای تعجب دارد زیرا مدل دوم به طور خاص برای شناگران طراحی شده است.

ساعت مچی های زیر آب

مدل 935 رتبه 5 ATM (مقاوم در برابر آب تا 165 فوت) دارد و از مزایای ساعت مچی ABC (ارتفاع سنج، فشارسنج، قطب نما) برخوردار است که اگر از آن برای فعالیت در فضای باز نیز استفاده می‌کنید، اعم از پیاده روی یا کوه نوردی و شنا در آب آزاد که در آن شناخت جهت برای شما کلیدی است. مدل 935 دارای اطلاعات ورزشی داخلی برای ردیابی همه چیز، از دوچرخه سواری گرفته تا اسکی روی زمین است. وقتی نوبت شنا می‌رسد، ساعت مچی با برنامه swim.com سازگار است.

شکایاتی از خریداران در آمازون برای مدل 935 ارائه شده است که به طور دقیق دور شنا را اندازه نمی گیرد، به ویژه هنگامی‌که در حال تغییر حرکات شنا در طول تمرین خود هستند. شکایت دیگر این است که مانیتور ضربان قلب روی مچ دست کار نمی‌کند بنابراین شما باید مانیتور ضربان قلب Garmin HRM-Tri یا بند HR مشابه را جداگانه خریداری کنید.

اگر یک شناگر یا ورزشکار سه گانه حرفه‌ای هستید و بودجه لازم را برای آن دارید، ممکن است بخواهید مدل Garmin fēnix® 5S Plus را انتخاب کنید که همچنین انتخاب برتر ما در لیست بهترین ساعت‌های سه گانه است. تمام ساعت‌های شنای گارمین را می‌توانید در Garmin.com مشاهده کنید. از جمله برای شناگران آبهای آزاد، مدل 935 در کنار Fenix 5 از مدل های پیشنهادی هستند.

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات مشاهده مطلب

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو مشاهده مطلب

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان مشاهده مطلب

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران مشاهده مطلب

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی مشاهده مطلب