رتبه بندی بهترین ساعت مچی ها در جهان

سوئیس مهد ساعت مچی در دنیاست و توانسته این پوشیدنی جذاب را به کل دنیا ساعت نماید! بارها دیده شده است که فردی سرشناس از روی ساعت خود شناسایی می شود. در این مقاله قصد داریم دسته بندی انواع ساعت مچی در دنیا بر اساس رتبه را با هم ارزیابی کنیم.

رقابت بر سر ساعت مچی

ساعت مچی بخشی از مد و پوشاک محسوب می شود به طوری که توانسته از سایر رقبا پیشی بگیرد و این روزها بازار ساعت های مچی بسیار داغ است. بارها شنیده اید که به یک فرد منظم گفته می شود: " مثل ساعت کار سوئیسی دقیق است"! اگر دقت کرده باشید در کشور سوئیس شرکت های مختلفی با هم در رقابت هستند و این موضوع بخش مهمی از فضای بازار کار را به خود اختصاص داده است. از دیگر کشور هایی که در رده بندی بهترین ساعت مچی ورود داشته اند می توانند به آلمان و کره و انگلیس اشاره کرد. این کشورها را نیز همه تلاش خود را برای رسیدن به رتبه اول در برند ساعت مچی در دنیا دارند. این توضیحات را دادیم تا یک موضوع مشخص شود.

اول اینکه در کشورمان ایران برندینگ بهترین ساعت مچی بر اساس قیمت مشخص می شود یعنی افراد به دنبال برندهایی می روند که از نظر قیمت تنوع بیشتری دارد مثلاً ساعت کاسیو در ایران بسیار طرفدار دارد در صورتی که برندهای بهتر از کاسیو نیز وجود دارد. در کشورهای یاد شده افراد به دنبال گران ترین برند می روند و قدرت بر این اساس ارزیابی می شود. رده بندی بهترین ساعت مچی در دنیا تنها بر اساس میزان فلزات گران بهای مورد استفاده در آن ارزیابی نمی شود. عوامل دیگری از جمله میزان زمانی که برای تولید ساعت در نظر گرفته است، هزینه هایی که بر روی ساعت در شرایط مازاد استفاده شده است. تعداد متخصصانی که در طراحی ساعت دخالت داشتند و همینطور میزان پیچیدگی خاصی که در ساعت های مچی دیده می شود همگی از عوامل تأثیر گذار در قیمت نهایی ساعت هستند. گاه مقدار وسیعی برندینگ پشت ساعت است که به اعتبار آن می افزاید از سوی دیگر شناسنامه ساعت مچی خود یکی از عوامل قیمت گذاری آن محسوب می شود به طوری که ارزش نهایی ساعت مچی بر اساس همینطور مستندات ارزیابی می شود.

رقابت بین ساعت مچی ها


لیست ساعت های مردانه فروشگاه


رده بندی بهترین انواع ساعت مچی در دنیا

یکی از معتبرین برندهای جهانی برای ساعت های مچی پتک فیلیپ Patek Philippe نام دارد. این برند مربوط به یک شرکت سوئیسی است که تولید کننده ساعت های مچی و جیبی لوکس است به طوری که زمان شروع به کار آن به سال 1851 باز می گردد. این برند پادشاه ساعت مچی در دنیا شناخته شده است به طوری که در تولید لوکس ترین ساعت مچی یکه تاز است. به عنوان مثال در حراجی ساعت در نیویورک یک مدل از ساعت پتک فیلیپ به قیمت 21 میلیون دلار فروخته شد.

اودمار پیگه Audemars Piguet یک برند از یک شرکت کالای لوکس سوئیسی محسوب می شود. این برند در زمینه تولید انواع ساعت و جواهرات فعالیت ویژه ای دارد. این شرکت توانسته به طور دقیق توسط ژولز لویی و ادومر فعالیت خود را آغاز نماید.

ساعت های مچی واشرون کنستانتین Vacheron Constantin یکی از بهترین برندهای ساعت سازی در دنیا محسوب می شود و در سال 1755 توسط ژان مارک واشرون تاسیس شد. این برند توانسته با بهره گیری از طبیعت طراحی ویژه ای بر روی ساعت های مچی داشته باشد. مشخص است که نوع طرح به کار رفته برای این ساعت مچی می تواند قابل قبول به نظر برسد. در طراحی این ساعت های مچی از سه سری طرح مجزا استفاده می شود به طوری که سلیقه مشتریان اعمال شود.

ساعت مچی چوپارد Chopard از دیگر برندهای شرکت های سوئیسی محسوب می شود. این شرکت در ابتدا در حال تولید لوازم جانبی بود و امروزه موقعیت طراحی و تولید این ساعت به رتبه های بالایی رسیده است. شوپارد موسس این برند در ابتدا کار خود را با تولیید ساعت جیبی دقیق کرنومتر آغاز کرد. تولیدات این کشور در بین 124 کشور دنیا قرار دارد. شوبارد برند مشهور در جشنواره فیلم کن شناخته شده است و از اعتبار بالایی برخوردار است.

ساعت آی دبلیو سی iwc از جدیدترین طرح های ساعت سازی در تولید محصولات خود استفاده کرد به طوری که تکنولوژی مدرن دنیا در این راستا ارزیابی شد. پیشبرد طرح و سطح بالای سرمایه گذاری این برند سبب شد تا در لیست بهترین ساعت های مچی در دنیا قرار بگیرد.

داستان برند ساعت رولکس Rolex از زمانی آغاز شد که ساعت ضد آب به میدان آمد به طوری که این پیشرفت برای بشریت بسیار عجیب و غریب محسوب می شود. اینطور که مشخص است یک سری ساعت نمادین در این برند رویت شد که قابلیت بازسازی مشخصی داشته است این مدل از ساعت دارای فضای عمیق و قابل قبول است و می تواند با بهترین سلایق سازگار باشد. تجربه و تخصص رولکس آنقدر عجیب و غریب بود که دنیای ساعت مچی را تغییر داد. رولکس منشأ نوآوری در دنیا محسوب می شود و در عرصه ساعت سازی به سود زیادی رسیده است به طوری که بیش از 500 گواهی اختراع را ثبت کرده و توانسته یک مسیر برتر در زمینه تولیدات را فراهم شده است.

ساعت مچی های برتر در دنیا

در زیر لیست دیگر انواع ساعت مچی برتر در دنیا لیست شده است:

  • 1. اولیسه ناردین-Ulysse Nardin
  • 2. جاگر لوکلرت-Jaeger-LeCoultre
  • 3. برایتلینگ-Breitling
  • 4. پنرایی-Panerai
  • 5. پیاژه-Piaget
  • 6. کارتیه-Cartier
  • 7. بلانپین-Blancpain
  • 8. بل اند راس-Bell & Ross
  • 9. امگا-Omega
  • 10. برومونت- bremont
  • 11. تگ هویر -TAG_Heuer
  • 12. ا لانگ اند سان-Lange & Sohne
  • 13. بوم مرسیه-Baume & Mercier
  • 14. کروم-Corum
  • 15. جرارد پریگاکس-Girard Perregaux
  • 16. گلی شوتGlashütte Origina-l
  • 17. هوبلو-Hublot

تفاوت رده بندی بهترین انواع ساعت مچی

دقت کنید که سطح رده بندی ساعت مچی اعلام شده در این مطلب بر اساس اطلاعات رپورتاژ ادز بوده و البته که رده بندی ساعت های مختلف در این راستا با هم تفاوت زیادی دارد. در تولیدات ساعت یک سری جایگاه ویژه نیز دیده می شود به طوری که برای این مطلب نظرات بسیاری از ایران دخالت داده شده تا خروجی در فضای خوبی قرار بگیرد. اینطور که مشخص است در هر یک از برندها موقعیت ساعت آکبند و کارکرده با هم فرق دارد و می تواند از نظر قیمت گذاری نیز با هم فرق داشته باشد.

صحبت آخر

در این مقاله قصد داشتیم لیستی از برندهای معروف ساعت مچی در دنیا را به شما معرفی کنیم اما دو موضوع مطرح است که بررسی آن خالی از لطف نیست. اول اینکه هر یک از برندهای اعلام شده دارای شرایط تولید مخصوص به خود هستند و سطح طراحی که دارند نشان از اعتبار آن است به طوری که گاه یک برند در سال 2019 اعتبار اول داشته اما برای سال 2020 دیگر نتوانسته اعتبار قبل را داشته باشد. موقعیت این ساعت به واسطه شرایطی که وجود دارد در نظر گرفته می شود. پیچیدگی هایی که برای طراحی ساعت در نظر گرفته می شود از مواردی است که گاه سبب رتبه بالای آن شده و گاه سبب می شود که رتبه کمتری را شامل می شود. در بهترین موقعیت مشخص است انتخاب افراد سرشناس دنیا در برند ساعت مچی خود یکی از عوامل محرک در جهانی سازی آن است البته که سیاست های مشخصی در این زمینه دیده می شود و شرایط می تواند قابل قبول به نظر برسد. خرید ساعت مچی مرغوب حق طبیعی همه افراد با سلیقه در جهان است.

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات

راهنمایی برای خرید ساعت غواصی، قیمت و مشخصات مشاهده مطلب

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو

معرفی ساعت های سیکو ۵ اسپرت انیمه ناروتو مشاهده مطلب

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان

راهنمای کامل استفاده از ساعت مچی برای آقایان مشاهده مطلب

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران

۵ مدل از بهترین ساعت های سولار در ایران مشاهده مطلب

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی

معرفی و بررسی موتور های ساعت مچی مشاهده مطلب